Can you help me unravel my latest misstake?

Ursch vad jag hatar att vara förkyld!!! Så idag har jag bestämt mig för att låtsas som att jag är helt frisk. Har börjat städa undan på mitt rum - jag har ett skrivbord nu! :O Det fanns faktiskt kvar där under all den skiten.

Men sen började jag o brorsan att slita tapet i hans framtida sovrum. Ska göra om där uppe så hans sovrum han har nu ska bli vårat vardagsrum osså ska han bo i det omöblerade rummet såfort det blir tapetserat. Ska bli härligt! Då har man dator o tv osså ska vi köpa ett litet kylskåp så då slipper man vara nere hos päronen så mkt. Dock har vi ingen spis i köket så blir ändå middag här nere, men lite mer som en egen lägenhet blir det ju!

Btw så är jag jättesugen på alkohol. Riktigt riktigt jättesugen på alkohol. Ångrar lite att jag ska iväg till Boden i helgen, dels för att jag hellre hade varit i Luleå o tävlat men det har jag glömt anmäla mig till. Och dels för att jag hellre vill dricka alkohol. Men nu är det så att vi far inte förän på lördagmorgon så jag har tänkt dricka alkohol på fredag. Hoppas bara M inte jobbar! Jag vill ha en riktig tjejkväll o gå ut o vara skitsnygga så som vi brukade förut. Ibland tkr jag inte om Adam >.< Näe nu var jag dum, han gör mig vän glad så han är bra!
AnnaO ska nog vara med också, men hon kanske ska jobba på kvällen så det sög.
Matilda Sundin - ring mig om vi inte har pratat partyplaner redan när du läser detta!

Borde ta mod till mig o gå ut med min hund, men först måste jag nog sova en stund.. Hatar förkylningar. Dom blir bara värre om man envisas med dom. Jag brukar vara bra på att envisas. Men erkänner nu att det ger inget...
Feberyra? Känner mig konstig.
Godnatt!


Vill tillbaka!!
Postat av: Linafoto

Svar: Du får mejla för info :) De har inte utskrivet på sidan. Inte vad jag har sett iallafall.

2011-08-22 @ 21:08:56
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: