'Cuase you can't jump the tracks

Andra dagen idag. Kändes mycket bättre! Hängde med Skelleftebrudarna igen. Känner mig dock ganska ung när dom är kring 30 allihopa men det funkar ju ändå.

Hade våran första riktiga lektion idag, och det kändes ovanligt skönt att sätta igång med grejorna. Läraren är supersöt och ämnet är förvånansvärt intressant. Känner dock att jag inte tillför särskilt mkt i diskussionerna - mest eftersom alla andra pratar hela tiden o säger sakerna jag vill säga, eller så byter dom ämne helt. Men det är riktigt intressant att lyssna på de andras åsikter o livserfarenheter.

Har GALET mycket böcker man ska köpa, redan i dom första två kurserna. Förstår inte hur jag ska hinna! Blir att lägga upp något slags schema imorgon..


Imorgon har vi kortdag! Slutar halv 3 så är typ hemma 5 istället för 8 :D Happyface! Jag kanske rent hinner motionera min hund (och migsjälv?!).
Men nu ska jag sova, får hela 6½ timmes sömn om jag somnar inom 20 min :D
Hare gött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: