Damn girl, damn girl, damn girl, damn!

Känns stabilt detta. Sitter här o taggar sönder inför morgonkvällen o drömmer mig bort om hur snygg jag kommer vara för att jag har bäst vän i världen♥ (A) samtidigt som jag hostar och snörvlar som en gammal rökar-gubbe.
Det kan inte hjälpas. Jag har tänkt vara galet snygg imorn! Så snygg som jag bara kan iaf :P Det får helt enkelt duga :)


Taggar som sate! Ska hinna en sväng på stan imorn också. För jag får 11 931kr imorgon!!! :D NÖJD FLICKA! Trodde jag skulle få kring 9, så 3k extra är ju inte dåligt :D Så ska försöka hitta mig något snyggt imorn :) Dock är outfiten för kvällen redan vald, om jag inte hittar något totalt goergous på stan ;) Haha gillar hur jag låter fåfäng x)

Näe, nu ska jag gå o fika lite, o kanske sova snart? Måste vila upp mig för morgonkvällen :D
Hooj ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: