Do you know what makes me happy?

Är ovanligt trött idag. Tror jag har haft för mig för mkt de senaste dagarna.. Och så hjälper det inte att telefonen ringer mitt i natten jämt.

Har då legat i soffan sen jag steg upp, men tror det är dags att göra något vettigt. Som att ta in tvätten jag glömde ute igår..? Och sedan ska jag bege mig mot Solbacken för att inhandla lite alkohol o tacotillbehör :D Blir tacos till middag idag <3 Och awesome tjejkväll imorgon med alkohol!
Vill egentligen på stan en sväng också men tror jag ska försöka satsa på det imorgon innan supandet börjar. Tänkte ta med mig Hollan upp nu o fara på klubben med henne en sväng först :) Hon var så duktig igår så tänkte att då borde hon väl kanske vara duktig idag med när det inte är något annat folk där? Kanske vågar köra lite slalom.. Det är fan ren lycka att se henne köra slalom! Det är så fint♥

Sen blir det nog en skogsis, och kanske prova min 50tals-look inför lördagen? Blir spännande o se om jag kan göra något vettigt med mitt hår!


Näe ursch. Ha en bra dag folket!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: