Jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls

Har sovit rätt mkt, ätit lite nudlar och sett en chickflick. Känner mig en liten aning piggare och borde använda den energin till att gå i skogen med min hund. Det skulle nog göra mig gladare också :)

Ikväll kommer troligtvis AnnaO hit o snackar lite skit med mig, om jag inte ångrar mig o ställer in det.. Känner mig inge vidare social just nu, men var längesen jag träffade henne o känns som att vi har en del att prata om. Känns som om jag måste prata med någon, och jag vet att hon lyssnar. :)

Känner mig smådepp, förutom när jag tänker på GÖTEBORG! Tänk, om 3 dar sätter vi oss på tåget ner. Det blir en kort visit, men 2 dygn i staden är fan värd den 32timmars resan tur o retur. Och jag ska träffa Linda!!!!!! GUD vad jag längtar efter den där staden. Det var så underbart. Och nu har jag mitt ena hjärta med mig ner också, får se hur hon klarar storstan :P


Längtar lite ut till Sjön också. Sitter just nu o funderar på att fara dit ut, lägga mig på altanen i solen. Låta Hollan springa o busa med sin pinne.. Låter som en plan! Undrar bara om jag orkar.



Jag grät och vi kysstes
fast jag borde ha bett dig att gå
Och jag ska aldrig mer säga sanningen
till nån som saknar förmåga att förstå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: