Even the wrong words seem to rhyme

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men har tråkigt så! :P
Har träffat någon som jag tycker om, som gör mig glad :) Men som jag inte vill prata för mycket om för det kommer gå åt helvete snart.

Så istället kommer här en massa oviktig fakta om min dag :) (Ungefär som vanligt dådå!)
Fick somsagt sluta två timmar tidigare igår! Så hade lite egen-tid innan jag skulle iväg till syrran iaf. Där fick jag go'maten! Fläskfilé med creemcheese-chips o gräddsås i ugnen? Mums var det iaf!!

Skjutsade iväg dom på festen o sen såg jag o pojkarna film. Somnade i soffan som jag alltid gör, och vaknade upp med massa porr på tvn som jag alltid gör ;S TV1000 är inte att leka med på natten alltså!

Imorse satte vi igång en till film så jag satt o kollade upp om studiemedel o sånt. Har ju tagit mig in i Luleå :) Så nu ska jag bli förskollärare pårikt!

Vi gick ut o väckte fylleristerna kring 11 så sen for jag hem o mös lite. Tog en sväng i skogen med Hollan också, det var fanken längesen det bara var jag o hon där ute! Hon var riktigt duktig också :)

Sen lite mera mys o lite middag. Och nu sitter jag här. Ensam o uttråkad i väntan på Albin. Borde kanske duscha o göra mig klar :P Då kan jag ju börja dricka sen (A) Blir Triaden ikväll. Nöjd L?  Jag var sugen på att fara ut o dansa men är knappast nå folk på krogen. Är både Lulekalaset, Norsjöbeachen, Kurjan o Triaden ikväll. Blir inte över nå folk till krogen!



Btw så har jag lärt mig knyta en slips. Yeah that's right. I'm suiting up tonight.
Postat av: Linda

Jag är nöööjd!!! <3< 3< <3 3< 3 < 3< a3 weije239rj <3 <3

2011-08-06 @ 23:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: