Heart Bling

Haha jävla wierd. Det ringde på hemtelefonen, en heltrevlig Göteborgare som ringde från Bingolotto :P Han sökte mig o hade nå erbjudande så vi snackade om det i typ 5 min o sen sa jag det att jag inte hade råd för jag skulle börja plugga o så.
Han: Vad ska du plugga till?
Jag: Förskollärare
Han: Jag tror du kommer bli en bra förskollärare Erika!
Jag: Tack du, det tror jag med ;D
Han: Om jag vore en liten pojke så skulle jag vara helkär i dig! Fast det behöver man kanske inte vara liten för att vara...

Haha jag dog lite x) Han körde några till riktigt dåliga repliker o vi snackade i typ 20 min :P
Ändå kul, och väldigt randomt! :P
Postat av: Anna

Haha, gud så kul xD

2011-08-10 @ 16:42:16
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: