I like to think that I'm a pretty good kisser

Igår jobbade jag heela dagen. Sen vart det mys o pokerkväll i Fällbäcken :)
Försov oss idag... Vaknade halv 3 o skyndade mig iväg till M! Var läääängesen jag var med henne. Vart en sväng på stan, o en Subwaymacka till middag :) Sen kom T-boy o RW också, var längesen jag träffade dem med så det var trevligt!

Väl hemma så tog jag på mig springskorna o for ut i skogen med Holl. Vilket är galet dumt för jag är galet förkyld. Men känner mig galet tjock och är galet sugen på choklad så var tvungen att springa bort lite före jag tryckte i mig mer äckel.

Fick bilderna av Mattias Skåning idag :D Var inte lika snygg på dom som jag kom ihåg, men helt okej ser jag ju ut :) Och det var en satans rolig kväll!


Postat av: Anna

fan vad chockad jag blev, haha "va faan? jahaaaaa!" såg bilden innan jag läste ;)

2011-08-09 @ 23:35:56
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: