I walked under a bus, I got hit by a train. I keep falling in love, which is kind of the same

Bytte skift med Maja igår så jag jobbade 7-16 ist för 9-18. Då vart det inte lika stressigt att fara hem o hämta hundar innan jag skulle bege mig mot Piteå :)

Körde lite vilse, kan fanken inte förstå hur... Menmen!
Komme fram tillslut. Vi åt skräpmat på Sunes, sen begav vi oss mot Hemmakväll för att hyra film och ICA för att köpa godis (A)
Sen vart det hem till Saras pojkväns mammas killes hus x) Vi hade källarlägenheten för oss själva så vi mös där :) Gjorde en kladdkaka också, fast i två formar. Så då satt vi sen o åt kladdkakan direkt ur formarna.. Inge tjocka alls...... :D

Gick ju faktiskt två skogssvängar med hundarna också så vi tränade ju bort säkert lite.... HAH.
Hade jättetrevligt, men pratade för mycket :O Hann inte se alla filmerna ;P

Vi vaknade kring 12 o städade ur lägenheten på hundhår och sedan gav jag mig iväg. Men det var gode varmt i Glenn ska ni veta! Stannade i Jävre o köpte en glass som jag delade med hundarna :P

Och nu ska vi snart äta, sen blir det att bada med StefN! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: