I'm tryin to make a move just to stay in the game but,

Har sovit jättedåligt inatt. Skyller på Tess.

Men har hunnit damsuga nedervåningen iaf, så nu har jag bara kvar en prommis o en dusch innan jag kan börja bege mig mot stan :) Och kanske borde packa inför imorgon, för det orkar jag knappast imorgonbitti x)

Gaah vad jag taggar kvällen! :D Tror det kommer bli awesomet, träffade Emelie igår utanför systemet o hon var också jättetaggad :) Alla verkar vara jättetaggade, och då kan det ju inte gå fel? :D

Näe, nu ska jag börja göra något vettigt istället :D
HA EN AWESOME FREDAG!! :D

Saknar den oslagbara trion. L kom hem?!
Postat av: linda

jag saknar er! <3

2011-08-26 @ 16:27:45
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: