Jag vill ha dig nu

Jobbade 9-18 igår. Var rätt lugnt även om det var massa barn. Efter jobbet skyndade jag hem o ut o springa med Hollan. Sen for jag o Ronja o mös i Fällbäcken :) Fast hon hade lite problem med alla katterna x)

Idag ska jag försöka mig på att vara lite duktig innan jag ska iväg o jobba! Tänkte sätta igång nån tvättmaskin o ta mig en skogsis med både dom små och med Holly. Kanske diska bort från diskbänken, damsuga nåt varv.. Fast klockan är rätt mkt, får se hur mkt jag hinner.. Ska sluta sitta här o lyssna på deppiga Winnerbäck iaf, ha en bra helg allihopat.


Jag har försökt att träffa andra men det är inte så lätt
Jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt
Det är dags att lägga på,
men att stanna känns så rätt..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: