One day we'll all be old and I'll be so damn beautiful

Har en halsmandel som tkr att den borde få växa och bli lika stor som en tomat. Men det tycker inte jag. Jag tycker den kan ge sig!!

For på HU ikväll iaf, var ju första dan :) Hade med Hollan, lite socialträning o sådär.. Hon var riktigt duktig :) Tränade lite targetplatta bland folk - det trodde jag inte skulle funka men det gjorde det :) Typ :P
Sen fick hon köra lite agility också, kontaktfält o sånt. Litar dock inte på henne nog mkt för att släppa lös henne. Vilket är himla tråkigt. Menmen...

Nu sitter jag på mitt "halvstädade" rum som ser mer stökigt ut än städat på något sätt. Ska plinka lite gitarr o läsa lite bok innan sängen. Blir nog svampplock med mami o MarieAnne imorn om jag orkar!


Yeah they talk about her
She smiles like shes so tough
She says
"Hey can you talk a little louder,
I don't think my heart is broken enough"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: