Pray for the thunder and the rain to quietly pass me by

Haha satan så kul det var igår!
Jag var lite orolig i början, för jag kände bara Nord o Albin, och det var en jävla massa folk där! Men det tog inte lång tid förän jag passade in bra där i soffan med killarna som såg massa fula videos :P Var nästan bara dudes där, typ 3 andra tjejer osså jag :P

Vi lekte nå lekar, typ bolla med ägg och stock-kastning :P Var svinigt kul alltså :P Sen självklart var det en massa drickande o pratande på det då ;)

Har faktiskt ingen aning alls om vad klockan var när vi började bege oss mot själva festplatsen (som låg granne med huset vi var på förfest i) men det var fortfarande "för-bandet" som spelade, så vi käkade nå hamburgare o köpte lite mer att dricka.
Man fick köpa öl-biljetter, och med dessa kunde man då köpa öl, cider o hamburgare. Så för en hundring fick jag mig en hamburgare och 4 cider, det var helt okej!

Krutov började spela (♥) så jag stod självklart längst fram o hoppade med. Haffade tag i Magnus när han gick förbi och berättade att min syster alltid brukade önska en låt som dom aldrig kunde spela, så då hade dom skickat en t-shirt till henne istället och en lapp där det stod att dom var ledsna men att dom aldrig skulle lära sig spela den :P Han skrattade gott o ville att jag skulle ta reda på vilken låt det var så jag började terra syrran fast då var klockan typ 1 så hon låg o sov.. Så då önskade jag Don't stop believing istället så då sa dom "Den här är för Erika!" och nån Simon som också hade önskat den...... ;P
Senare önskade jag Sweet Child O'Mine så då sa dom typ "Nu har Erika önskat en låt, och vi gör allt för henne, eller iallafall Magnus!" eller nånting ditåt. Haha jag var asnöjd :P



Hade bra sällskap där fram där jag stod också :) Tappade bort Albin men var med nåra killar från förfesten istället. Det jobbiga var att alla trodde att jag o Albin var tsm ;S När jag frågade varför dom trodde det så fick jag alltid svaret "För ni kom ju tsm" x) Puckade pojkar alltså! Menmen, det var visst 4st där som var efter mig, märkte bara av två stycken egentligen.. Men dom hade visst frågat Albin om jag var singel osv. :P
Ändå lite kul, för jag kände mig inte så snygg igår så fick en liten confidence boost ;)

Idag har jag sovit typ hela dagen. Vaknade tidigt i morse och mådde precis som jag förtjänar. Fyfan.. Har fortfarande ont i huvudet..... Men det var det värt! Riktigt trevlig kväll :D
Tack Albin för jag fick följa :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: