Don't feel like picking up my phone

Idag tar jag Bruno Mars råd och ska fan i mej inte göra ett skit. Fast jag är galet rastlös, skulle vilja fara ut o springa eller något. Men är ännnu mer förkyld idag så jag tror jag ska mysa ihop mig i soffan under några filtar, göra mig en kopp te och sätta igång nån film istället.

Just nu sitter jag bara o leker med mitt nya bildredigeringsprogram. Men jag är ovanligt ego och leker bara med dom dära galet snygga bilderna som Lima tog på mig. Kanske måste börja orka använda smink om jag ser ut sådär i det :$ Näe nu känner jag mig alldeles för ego, så bjuder på några goingar från den dagen!
Diverse fagra och mindre fagra bilder följer:








For what it's worth, I like you. 
And what is worse - I really do.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: