You can't run, and you can't hide. Everybody crash and burns sometime

Fredagkvällen var över förväntan! Hade svinigt kul :D

Sedan väcktes jag av att det plingade på dörren. Jag hade försovit mig. Bara att kasta på sig finklänningen o fara iväg. Mådde skit hela lördagen, men hade ändå kul. Och kvällen var en riktig succé, men det får ni höra om senare :)


Nu är jag äntligen hemma iaf. Måste torka golven nere innan päronen kommer hem, och fara ut en sväng med min hund. Tror det bara blir en liten cykeltur idag. Sen ska jag på bio HÄR I HAMN!♥ Gud så längesen. Det är fan den mysigaste biografen i världen :) Ska se Jag saknar dig, där min låtsasbrorsa är med :) Tror dock inte jag har någon att gå med, om inte päronen ska med :P Men det är tur att det gör ju inget här i lilla Skehamn ;)

Näe. Dags för vettigheter.
Hare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: