2011

Januari
Jag fyllde 20


Hängde med ett awesomegäng killar en hel del


och flyttade till Göteborg med 2 av dom bästa tjejerna jag vet



Dom bästaste killarna i världen kom och hälsade på, det vart himla mycket dricka och roligheter!



Februari
Det hände så satans mycket nytt! Men ska försöka sammanfatta det lite :)
Vi åkte överdrivet mycket buss

Jag o L följde med M till Partille för hennes arbetsintervju, hon tog en springnota o vi blev tillsagda att flickor inte ska ha mössor!

Vi hade mer alkohol än mat i kylskåpet

Vi insåg att om man har rätt sorts vägg så är hatthyllor onödiga!

Jag jobbade rätt mycket, och våren kom

Vi festade massor o hängde en hel del på Biljardpalatset♥

Bästaste Lima kom och hälsade på!


Mars
L reste norrut för en klassåterträff så jag o M invigde vårt matbord

Jag klättrade upp på berget bakom huset (som vi hade sagt att vi skulle göra sen dag1)

Vi köpte en heliumtank och bästaste Nord o SannaSu kom och hälsade på!

Jag hade pajat ryggen så kunde inte fest med dom, så jag var hemma o tjurade ist..
Tillslut så packade M o jag våra grejor o lämnade bästaste L :(


April
Vi kom hem igen, där våren var låångt borta. Jag o M for till Malå

Snön började smälta och jag spenderade en hel del tid på altanen i solen

Det var väldigt blandade känslor över att komma hem. Men var härligt att få vara med mina hjärtan igen


Maj
Åt glass med Anna,

och självklart var det våran awesomea hemmatävling i Bergsbyn!


Juni
Min nästansyster tog studenten

Det var rekordvarmt


Jag badade i Byske med Ida

Och jag bodde mesta dels på klubben

Fick även jobb för hela sommaren :)

Juli
Jag var ute i Sjön en hel del och kameran gick varm



Vi fick gå på förhandsvisning för P.O. Enqvists pjäs som visades utanför Bönhuset

Och AnnaO kom och lekte med mig!



Augusti
Mitt Fluff är den bästa i världen, för under sommaren kvalade vi vidare till Finalen i Doggy Proffersional Agility Cup som var i GÖTEBORG!
Bästa gänget ever tågade ner i 16timmar


Vi mötte upp med världens bästa L

På kvällen blev vi bjudna på en gratistur på Liseberg med gratis inträde, åkband och mat! :)



Dagen efter pallrade vi oss upp o iväg mot tävlingen! Himla tur med vädret hade vi, sol sol sol!

Det var en himla trevlig dag, men sen var det bara att stressa iväg mot tåget igen.. Kort besök!

September
Hittar nada bilder alls. Men jag började då plugga iaf, eller kanske var i Augusti. Blev av med min rädsla för hästar, spelade minigolf för första gången och kickade ass, tävlade lite agility och vart sviken over and over tills hjärtat gick sönder.

Oktober
Hösten kom och jag tog en sväng med kameran



I ett försök att laga hjärtat flydde jag till Luleå så ofta jag kunde. Blev riktigt bra vän med Pia :)


November
Firade Halloween i Luleå. Peppade som sate men kvällen vart ett totalt fiasko.
Tack ändå till Elisabeth o Albin :)

Festade med T&D

Tävlade i Jokkmokk OCH TOG PINNE! :D


December
Flyttade till min nya lägenhet, vilken jag inte har några bilder på.. Skumt.
Har hängt med Albin, bråkat med Skebo, ätit för mycket snask
Och byggt en snögubbe med mina grabbar

Julen spenderades i Burträsk med kusarna o farmor o farfar.
Juldagen var det fest med L o Albin. Träffade några spöken från mitt förflutna. Tappade mobilen, körkortet o bankkortet. Men annars så var det svinkul! ;)
Och nu hälsar Hollan er en god jul och ett gott nytt år!
Postat av: Anna

Så fint :)

2011-12-31 @ 15:20:53
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: