Closing time, you don't have to go home but you can't stay here

Haft en helmysig dag med Lima! Försov mig dock, och Tiger kom aldrig. Men vi for till Bersan o gick ut o gick 1½ timme i det pustiga vädret :) Sen blev det en sväng förbi hamn innan vi begav oss hit hem för att slipa o måla mitt soffbord! Vart skitsnyggt faktiskt :D Passar som in i rummet mycket mer nu. Och på torsdag får jag min soffa♥

Efter jag skjutsade hem Lima så var det dags för tisdagsträningen :) Var bara jag o Andrea där ikväll, faktiskt himla härligt. Man får ju som träna hur mkt man vill, och vad man vill :P Bara jobbigt att vara så få när alla hinderna ska bäras bort!

For förbi Coop o spenderade lite pengar (som jag egentligen inte har) på snask o åt mig fet medan jag såg Friends With Benefits. Känns dumt att äta massa skit men har tänkt försöka sluta äta godis efter nyårs så tänkte hinna äta allt det goda en sista gång innan dess :$ Men tror att det räcker nu.. Blir börja om med hårdträningen istället!

Btw så är ju filmen bara underbar, och Closing Time är bäst musik just nu.

Nu säng, Lima kmr hit imorgon igen så blir det en prommis o PLUGG!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: