Don't wanna go down the street where you once came from

Kände mig så smart som tänkte gå ut o sälja HTCn på blocket så jag får mig lite pengar så jag kanske kan betala min tandvård o Hollans försäkring men fan heller. Då måste man ha Visa eller Mastercard för att betala annonsen. JAG HATAR MAESTRO.

Har städat lägenheten nu iaf, måste ta mig ut på prommis med mitt hund men pappa ska typ komma tillbaka med en ny router snart så vet inte om jag måste vänta på han..... Måste hinna träna, handla o duscha också. Uh. Den här dagen suger. Jag hatar att inte ha nå pengar. Måste låna ännu mer från mami nu. Sucks.

Kan ju annonsera den här iaf;
Någon som vill köpa en HTC Wildfire? Typ oanvänd, inga större repor eller skador. Pris:1 200kr, eventuellt billigare vid snabb affär!
Läs mer
här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: