Good girls go bad

Sitter o lyssnar på party musik för att få upp taggen ordentligt medan jag väntar på de två andra musketörerna. L ringde för ett tag sen o sa att hon kommer nog inte hit förän kl6, så vi får väl äta efter det. Albin ringde när jag var i duschen och nu får jag inte tag på honom så vet inte riktigt vad han ville :P

Dock så är bästaste Lima påväg hit för att hänga en stund o locka mitt hår :$ :) Jag känner megapepp för att träna lite mer men har kört en timme idag redan så kanske får ge mig. + att jag orkar inte duscha igen så får inte svettas xD Heheh "look at that body, look at that body, look at that body - I work out! I'm sexy and I know it" typ bäst låt ever så alla vet! Wigglewigglewiggle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: