I was your sorry ever after

Okej, inte från Frögatan. För Frögatan har inte gett mig internet som det skulle. Blir att prata med folk på måndag!

Första natten gick bra, och idag har pappa satt upp mitt suroundsound (A) Det låter himla bra i mitt vardagsrum nu :D Hundarna är fortfarande smått förvirrade, och Ronja är jättejobbig på promenaderna, hon vägrar gå det hundskrället :O Så har bara blivit två kortisar idag. Stackars Holly.

Ikväll kmr nog M, vi ska typ äta kladdkaka o sen får vi se om det händer nåt kul! Fast vet inte om jag vågar lämna hundarna, även om det gick bra på "provlämningen" idag.. Skulle vara hemskt om dom satt o skrek hela tiden då jag var borta ;S
Aja vi ser väl. Ska hälsa på mormo o morfar nu iaf :)
Hoooj!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: