Nästa dans, nästa stad och nästa dröm

Skrev om rapporten idag. Gick ovanligt snabbt så vid 3 kom L o hämtade mig så for vi en sväng på stan :) Lite windowshopping före pengarna kommer på fredag!
Jag täntke köpa en  julklapp åt mig själv, antingen ett klädesplagg om jag hittade något eller en träningsmatta. Och jag hittade igen en jättefin klänning som jag provade för flera veckor sen men inte hade råd med då. Så nu har jag suttit i typ 2 timmar o räknat ut en budget för Januari månad som tillåter mig att köpa både klänningen, en träningsmatta OCH alkohol till Juldagen, Nyårs, 28e och min födelsedag :D

Det hände en dålig sak på stan och jag hamnade nere i mitt mörka ställe så självklart bakade jag en kladdkaka när jag kom hem, för choklad är awesomet. Men jag började bara må sämre av nån anledning, så då körde jag några övningar med Cassy istället och blev jätteglad :P Har så ont i rumpan o benen så jag knappt kan stå xD Darrar som en galning när jag försöker :P Och imorgon är jag hundvakt åt Tiger så ska ta flickorna på en långsvängis, perfekt mot träningsvärken ;)

Nu blir det lite serier sen sängen, klockan står på halv7 imorn!


Är det bara jag eller ser huvudet jätteskumt ut? Btw så är detta klänningen jag SKULLE ha på nyårs men inte fick tag på för Pia var inte hemma.. Jag tkr den är fin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: