Sick and tired

Uh. Sitter hos morsfars igen. Var tvungen att klippa klor o tånaglar o sånt ni vet. Fick godgodmiddag iaf! :D

Försöker täckna hemförsäkring men allting går bara fel när jag gör det. Btw så ska jag o min far fara på Skebo imorgon o kicka lite ass. Då kanske jag får igång internet iaf.

Igår var jag på lan hos Erik o Alex med Daniel, Kim o Peter. Jag kickade ass på Left4Dead2 så alla vet! Sen fick jag ont i nacken när pojkarna försökte (o lyckades) snömula mig då vi tog snökrigspaus..

Nu ska jag hämta kläderna ur tvättmaskinen sen ska jag bege mig upp mot stan igen. Blir en prommis till Albin för att se på hockey, sen ett långt skönt bad!!

Tills vi hörs nästa gång
Tjoo
Postat av: Kimfuzi

Hur fan går det med bloggandet!?

2011-12-17 @ 02:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: