Understand we'll go hand in hand but we walk alone in fear

Jag blir ledsen och sårad o sen tänker jag "det är säkert jättelöjligt att bli upprörd över det här.." och så får jag dåligt samvete för att jag är ledsen. Låter det som en bra cirkel?
Men vet inte. Känner mig bara.. näe jag vet inte.

Har fortfarande inget internet, och vet inte ens om det ska ingå i hyran längre. Allting går åt helvete nu för tiden. Har omtenta på tisdag och det kommer säkert gå SKITbra det med.
Är trött hela tiden och sover konstigt. Drömmer drömmar som är så verkliga så jag vaknar mer utmattad än jag är när jag lägger mig. Det är störande.

Tina o Daniel är bra btw, blir kanske spelkväll där ikväll :)



Let me rest in peace, let me get some sleep.
Let me take my love and bury it in a hole six foot deep.
I can lay my body down but I can't get my sweet relief,
so let me rest in peace.
Postat av: Anna

snart kommer jag hem, då ska vi kramas :)

2011-12-18 @ 15:50:18
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: