Det känns så orättvist mot resten av världen när allting går så jävla bra för mig

Lyckades supa bort mobilen igår. Yey. Det bästa var att både mitt o Ls körkort o bankkort var i mobilpåsen. God this sucks. Hoppas verkligen den kommer fram! Har för fan inte råd med nytt körkort, bankkort och mobil :S Har ju dock kvar HTCn så behöver bara ett nytt simkort..

Fick sovsällskap igår, skumt nog. Somnade kring 5 o vaknade 7, lyckades somna om kring 11 o 11.40 kom min far o hämtade mig eftersom ryktet om min förlorade mobil hade spridit sig. Kring 1 begav vi oss vidare mot Burträsk igen, dock destination farmor o farfar denna gången ist för kusarna. Där vart det fika, bus med mina favopojkar och självklart retade min syster mig för min bortsupna mobil. Däremot har jag inte hittat en enda själ som tycker det är kul att körkortet är borta.

Efter fikat vart det mat - surprise! Man gör aldrig något annat än att äta på det där stället. Sen vart det efterätt o sen somnade jag i soffan. Vaknade kring halv6 o klagade på min far att jag ville fara hem. Tjuvade skinka (både jul o vanlig) hemma i hamn, klippte tånaglar o klor osså fick jag skjuts hemmåt. Dock en sväng förbi stan först för att prata med folk på Mollys som självklart inte var där.

Ikväll fick jag sällskap av den bästaste Liman och vi gjorde upp planer för morgondagen medan vi såg Inception o tjockade oss med chips :)
Är hundvakt imorgon igen så ska ta dawgsen med mig till Bersan för att gå prommis med Lima, sen ska vi börja slipa o måla mitt vardagsrumsbord. Hoppas det är okej med mami btw, vet inte om det var meningen att jag fick behålla det eller inte... Well, I can't really call her and ask now can I? Sucks.
Tror dock det är ett budskap från en högre makt att börja använda min HTC någon jävla gång. Tar det som en hint o har letat fram laddaren..


Oj, glömde kvällen. Kvällen var kul, god mat med bra vänner. Lima kom o sminkade mig o fixade håret så jag såg helt fucking amazing ut om jag får säga det själv :) Träffade lite gamla vänner ute och min bror såklart. Jag o L hoppade på han o brottades så vakterna började titta konstigt men det gick okej ;P Kvällen gick såklart utför när jag tappade bort mobilen men en vänlig själ hjälpte mig leta så det kändes lite bättre. Vart Kungsgrillen med Albin o L o sen skjuts hem! Albin sneade dock på mig på sena kvällen o ifrågasatte vår vänskap, men det löste sig ;P

Nu säng, tidig morgon imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: