You make my knees wanna kneel down say "please, honey won't you kiss me again?"

Har varit i Luleå idag. Omtenta. Vem fan har samma frågor på omtentan som på första tentan? Alla har då sagt åt mig att "det blir inte samma frågor, bara om typ samma sak" så jag har pluggat på kommunaliseringen o massa sån skit istället. Failar jag igen på exakt samma tenta så har mina vänner tillåtelse att stå o peka o skratta åt mig medan jag gråter. Promise!

Pia var inte hemma så kunde inte låna hennes klänning som jag ville ha på nyårs så nu ska jag gå naken. Känns... fritt! :P Näe, få se.. Nånting hittar man väl. Men när det är nyårs vill man ju ha nåt speciellt ju!

Sitter i hamn nu för hade lånat papis bil så har lämnat igen den. Jag o dawgsen ska väl dra oss hemmåt snart (såfort jag stulit lite mat) för hemma väntar KANSKE ett fungerande internet!! Wihoooo! Dom ringde o sa att "det BORDE funka nu" så om det inte gör det kommer jag gråta lite. Men lika bra att jag inte har nå internet, måste skriva om rapporten innan torsdagkväll också.

Fredag blir det en sväng på stan för att köpa en julklapp åt mig själv. Jag kommer typ få flest julklappar i våran familj :D (Förutom bus1 o bus2) Har en från secret santa, en från M o en från L o sen kanske en från mig själv med :P Glad flicka! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: