You scumbag, you maggot, you cheap lousy faggot. Merry christmas you arse

Allra käraste blogg♥ Håller på att bli galen.
SKEBO SUGER MER ÄN EN JÄVLA IGEL.
Då var det sagt. Har FORTFARANDE inget internet eftersom den som faktiskt kan något om det har semester den här veckan och alla andra undviker mig. Och dom som "jobbar" på Frögatan 1 existerar nog inte. Tror jag ska ringa till huvudkontoret o höra om jag ska anmäla dom försvunna eller om det är normalt att ingen är på jobbet där.
Och Glenn. Förbannade Glenn. Det är något fel på han så lyset går inte att slå av, så Roger var tvungen att komma o hjälpa mig starta han. Sitter som gissat hos morsfars nu, och han står där ute o lyser.... Kommer behöva hjälp för att ta mig hem med.

Har slut pengar. Betalade just kurslitteraturen så har nu 153kr sammanlagt tills jag får nästa bidrag. Det ska räcka till en julklapp åt min --- för 200kr och till M för en hundring åtminstone. Vet inte om jag byter julklappar med L eller inte, skulle gärna vilja men det verkar inte så möjligt just nu.
Och Lucas! Herregud, hur kunde jag glömma min buspojke? Har redan en julklapp åt Linus, men måste köpa åt Lucas.. Ville verkligen inte låna nå pengar just nu men kanske måste prata lite med mormor.


Annars då? Jag spenderar mina dagar helt värdelöst genom att sitta i fotöljen och se Buffy. Har inte bokat någon tvättid och vet inte vart det är meningen att jag ska slänga mina sopor. Har knappt rört mina böcker på en vecka, och snart är det dags för omtenta. Måste också skriva om rapporten o lämna in den + uppgiften till den nya kursen. Känner mig rakt ut sagt väldigt värdelös nu för tiden.

Hade VFU två dagar iaf o det var kul. Ska till läkaren imorgon, och till Umeå på Tisdag. Det är ungefär allt det "roliga" jag har att se fram emot.

Ska lägga mig i soffan nu.
Until' next time

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: