A sweet escape

Haha det ser ut som en svinstia här..

Igår så vare partyyy, massa bra musik o flumm o drickande. Stackars M jobbade ju idag så hon kunde inte följa, men vi drog ut med sista bussen o for på Bryggeriet. Det var lika galet kul som förra gången! Killarna var lite segstartade, dans är kanske inte riktigt deras grej ^^ Men efter sisådär 3, 4 shottar så var dom igång !

Hittade en helschyst snubbe som hette Niklas, o jag o L dansade med en snygging i en skjorta, o sen en 08a som hade en stickad tjocktröja på sig :O Han tog mig på arslet så honom gillade vi inte efter ett tag. Hatar när dom måste förstöra sådär.

Vi hittade lilla Robinenen Lundin också! Jag vart fan glad :D Men sen drog vi på Burger King för grabbsen var hungriga. Dom stod o käkade medan vi väntade på spårvagnen o då kom det en tiggerska så vi gav henne nåra slantar o sen ville hon ha killarnas Loka-flaskor. JB ba "Helvete heller, jag ska ha mitt vatten :O" O Jeepers "Men vafan! Ge henne vattnet!!"
Det var roligt när det hände, okej?

Är så galet, vi vaknar alltid när M far på jobbet. Det suger lite! Men ändå rätt kul för alla flummar sönder :P Nu har alla däckat igen så antar att jag får dra själv på Hjalmar o inhandla mera sprit. Får alltid åka själv........ :(

Uh. Kläder nu.
Ha en bra dag eller någe!

I brist på bilder från de senaste dagarna får ni en härlig sommarbild. Ge mig sol och värme


Galet besviken.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: