Biljardpalatset!

Haha vad vi äger...
Tog 10 i 7an in till stan. Vi vandrade omkring en stund i letan på ett gulligt Café. (Eller ett Café som hade öppet?!) Hittade ett just när vi hade gett upp. Var råmysigt, åt var sin kladdkaka med grädde, muuums♥



Sen for vi på Biljardpalatset. Köpte några drinkar o tog oss ett bord. Jag kickade ass för att vara första gången :D Eller, första halvan av andra omgången var jag fan kung, sen så gick det lite sämre.. Självklart satt det 5 killar i baren o tittade på oss när vi spelade då det gick som sämst, så dom skrattade som fan. Men det var okej för vi skrattade typ hela tiden medan vi var där! Har ont i kinderna nu :$





Vi skrev på kvittot: "Hej vill du bli min vän?" Och lämnade mitt nr x)


Smuglade ut en cider som vi drack på bussen hem där två knarkisar ville bli våra vänner. Förstår inte varför vi inte blev vän med dom! Dom var rätt awesomea, om man bortser från att dom såg höga ut :P





Och nu är vi hemma, har just ätit kyckling, och ska typ lägga oss snart. M ligger redan o försöker sova, stackarn jobbar ju imorn..

Hoppas alla hade en awesome lill-söndag. Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: