Lemon Tree

Har varit bort till HB o handlat idag. (Hjalmar Brantingplatsen/Backaplan?)
M följde med mig :) Vi hittade ett halsband med en tazzle som jag hade tänkt köpa till Johannes. Men det gjorde jag inte :P Jag hittade mig ett par skor! Lycklig vart jag. Det är inte snyggt att ha fejkuggs till baggy jeans. Så nu har jag ett par vanliga svarta gympadojor typ. Awesomet.

Försökte få M att köpa en mössa, lovade henne drinkar för 200kr om hon skulle ha den på krogen nästa gång vi ska ut. Hon vart fan sugen! Men skulle fundera på det en stund ;P

Nu har vi ätit hamburgare igen.. Känner mig så jävla feeet! Menmen :P Imorn äre jobb, o på onsdag, o på fredag. Så det är nice! Tror dom tycker synd om mig för jag måste åka så långt, så jag behöver aldrig börja före kl 9. Stiger ju upp 7 då ändå! Det suger. Hoppas jag aldrig behöver öppna :P

Dagens låt!

I'm sitting here in the boring room
It's just another rainy Sunday afternoon
I'm wasting my time
I got nothing to do
I'm hanging around
I'm waiting for you
But nothing ever happens and I wonder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: