Easy come, easy go

Roade visst en kär sambo imorse.
M: "Det är som kul att Erika kliver upp tidigt och alltid muttrar 'FAN' och själv kan man somna om en timme eller två!"

Jobbet idag var.. Kallt. Finns inte så många bättre ord att använda. David var en ängel och kom med en kopp te åt mig idag när jag stod o frös som mest! Förutom att den jäveln snodde jobbet jag var ute efter så är han helt okej ;P

Mötte upp med L på HB o frös i 20 min tills bussen kom. Frös lite till på bussen, och började frysa ännumer när vi gick från bussen o hem.
Vår lägenhet brukar alltid vara "en liten del av Saharaöknen" men det räckte inte idag.
-"Vi får tända alla ljusen.. Och he igång ugnen!"
L -"Men kan du sluta nångång?! Hade JUST tänkt säga det!"
Börjar bli smått irriterande att vi alltid tänker exakt likadant :P

Annars vad kan man skriva. Är ju Alla ♥ans dag, men det har aldrig betytt särskilt mkt i mitt liv :P Förutom det där året jag fick rosorna av någon random. Det var rätt kul!
Jag roade mig iaf med att skära gurkan i ett hjärta idag..
 

Har iaf fått lite söta sms också, bl a av mamma och min blivande man.
StefN: "Grattis på alla hjärtans dag då älskling ;)"
Jag: "Grattis? Tror man brukar säga 'Ha en bra', men grattis på dig med gubben ;)"

Nu önskar jag alla söta små kärlekspar där ute en mysig kväll!
Själv ska jag spendera den med de bästa vännerna så är som lungt ändå =)

Ha en bra alla hjärtans dag

Postat av: Anna

Haha, det första smset jag fick idag var "Gomörron! Skönt med lite extra utrymme inatt? ^^ Sugen på lite dildo-shopping senare idag?" Det var rätt fint ;)

2011-02-15 @ 01:30:05
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: Anna

Haha, tack du :) Nope, det var stängt, går nog dit idag ist ;) Däremot började vi göra en i papier-maché igår och imorse fick jag det här smset "Tack för igår. Kuken är fortfarande kladdig och lite hård =)" xD

2011-02-15 @ 13:35:56
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: