Fetton

Snabbis på IKEA, det var nice, fick oss en spegel o nå fler tallrikar. Kan behövas när vi får besök! Johannes o Jesper ska visst stanna en hel vecka när dom kommer! Blir säkert bra :)

Redan imorgon får vi första besöket, av Ls kompis Johanna som bor i Göteborg :P Sen nästa helg kommer typ Vicky! Blir fullt upp =)


Våran hyresvärd är verkligen bäst. Han har nu burit ner en säng åt mig så jag slipper sova på golvet♥ Vi har en awesome trippelsäng, supermys! ;)



Lindas klocka är störd btw. Den fungerar inte när man stoppar i batteriet ordentligt, bara när batteriet ligger löst xD Stört..
Nu ska jag äta upp allt jävla godis vi har här så jag aldrig mer kan äta nå mer. Känner mig tjockare än någonsin, vilket suger när jag bor med två långa smalisar! Måste verkligen göra något åt dethär.. Jobbar imorgon också, men på torsdag blir det en långjävlaprommis!

/Götet!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: