Grease Lightning!

Jadu, vad ska man skriva om gårkvällen?
Var en jeffligt trög förfest alltså! Fram till klockan 9 låg vi i soffan under filtar o såg film, men sen taggade vi till lite. Gjorde oss vackra o började dricka osv!
Flummade som vanligt sönder :P
Och mycket popcornkastande.
Försökte fånga det på bild, men gick inte så bra...

Efter x antal missade bilder sa jag "men kasta en gång till!" och fick detta fina:

Tycker helt ärligt att hon vart galet söt dock!


Mer popcornkastning.,...



Drog ut rätt tidigt, hade tänkt ta oss in på Trädgårn före kl  12 (då vare gratis) men det krävs ju att man ska hitta dit också! Gick vilse, klockan blev mkt så vi letade nytt ställe ist. Drog på Bryggeriet. Fyfan så kul! Massa härligt folk :D 

Var rätt dött när vi kom dit, men stod två killar o dansade så vi joinade dom. Dom hade lite vänner som komme också så vi vart några st. Galet roliga var dom! Dansade något som endast går att beskriva som jive-bugg med mösskillen, rätt roligt :P

Hittade lite mer roligt folk att dansa med. Tyckte synd om en kille som såg ovanligt besvärad ut, var ju knappast första gången han var ut o dansa men det såg nästan ut så :P Använde också honom för att rädda Sparkly från sin jävla stalker-snubbe. Honom hatade vi.

Hittade en kille med en awesomehatt! Självklart vart det dans med han o hans snubbar också. Snodde the hat och kände mig fin ett tag! :D

Sen satte jag mig en stund, hade ändå dansat i mer än 2 timmar... Så jag o Sparkly (gud vad jag håller på att skriva L hela tiden!!) satt där när en randomtjej kom fram o ba
"Ser ni killarna där borta? Dom stöter på er!" och pekade på två killar som vinkade som idioter x) Hon förklarade iaf att det var dom sötaste killarna vi någonsin skulle träffa, och dom var faktiskt väldigt trevliga :P Och lite cred ska dom ju ha när dom har en egen wingwoman!

Så somsagt, mycket bra kväll med massa trevligt folk! Med undantag för några idioter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: