He talkes like a gentleman

Jaha, då var första drinken svept. Vi ska dra in till stan o fika om något har öppet, o sen blir det Biljardpalatset =)

Känns verkligen som om vi måste göra något, vi bor ju ändå i GÖTTEBOOORG! Fast jag saknar folket hemifrån ibland. Helt okej att bara vara två som går ut, men vi hade så svinigt kul med Guldgrabbarna alltså..
Men vi taggar inför helgen iaf, ska försöka oss på ett dansställe faktiskt ;P Var typ 3 månader sen jag var ut o dansa, eller mer.. Vet inte när de var sist :O Fast kanske var annandan xD Jag svamlar, blir så ibland.
Men, hooj

En gammal bild för en gångsskull! (Kameran har inte blivit använd idag..)

Ja, jag var såå ful :)


"Men vi chilldricker ju bara, klart det blir tvådagars i helgen ändå :)" - Alkoholist-Linda


Postat av: M

Nååå, Jens i hängelsbyxorna!

2011-02-10 @ 20:35:42
Postat av: sofia lundbergs

Hej tjejen! Va härligt att flytta till göteborg! Vill också bo där! Så jävla niiice!

Hoppas ni kommer storm trivas =)

2011-02-10 @ 22:59:22
URL: http://sofiaelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: