Here we come

Vaknade idag av att totala främlingar bankade på dörren och kikade in genom fönstrena.. Inte bästa sättet jag har vaknat på. Skrattade lite åt migsjälv när jag flög upp ur sängen när jag hörde att folket Sparkly pratade med hade en hund med sig. Det var en tax som hette Sture x) Först skrattade jag lite och sen vart jag lite ledsen o började sakna morfar :P

Har duschat nu iaf, och ska väl bege mig till AF o lämna in nå papper så jag får peeeengar ♥ Sen ska jag sova mer. Är sjuk :(

Btw så har Sparkly en liten söt stalker. Lundin-robinen vi träffade har hört av sig varje dag sen vi träffade honom i fredags! Är visst bjudna på fest på torsdag, men vi får se om killarna är taggade :P Bara 3 dagar kvar till JB&Jeepers kommer :D

Hooj, eller någe

Saknar gamkärringen med



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: