I can be nobody else, and I like the way I am

AL ringde när vi var på systemet, då var han på HB så fick åka med han hem. Älskar att folket här verkar vara storsupare som faan. Vi kom med 3 systemet påsar och han såg besviken ut och sa "Jag som trodde jag skulle behöva öppna bagaget. Ska ni aldrig bli packade?"  Han trodde inte på att L var jättepackad förra lördagen, men det har ni ju redan fått bildbevis på så hoppas ni är övertygade iaf.

Väl hemma så.. sprang vi omkring o lyssnade på 90tals musik, ungefär som på förmiddagen. M ringde, hon fick sluta tidigt! Så hon kommer väl hem snart. Blir kyckling till middag igen, big chocker där alltså!
Har iaf sprättat en cider nu :) Jag o L ska ut o hinna med lite fler barer ikväll hade vi tänkt. Och imorn blir det Trädgårn, så bäst vi tar det lite chill ikväll. 3 dagars, why not!

Orkar inte tvätta håret så får se ut som jag gör. Men det kanske är charmen med en storstad där man inte känner någon? Spelar inte så stor roll hur man ser ut eftersom man troligtvis inte kmr träffa folket igen inom den närmsta framtiden. Helt okej med mig! Men några vänner ska vi väl försöka få ikväll, träffa några snyggingar vi kan presentera för M imorn kanske? ;)

Ska börja med maten nu iaf! Jag känner mig som Sveriges nästa Master Chef, lagar mat hela tiden. Nu vet jag hur min stackars stora bror har det iaf :P

Hoppas alla får en awesome kväll! Kommer säkert något fylle-inlägg senare ikväll när L gör något roligt, eller inatt innan vi lägger oss.
Hooj

Måste kanske lägga in någon bild efter ett så långt tråkig inlägg? Här nedan följer lite randombilder med dålig kvalla. Skål!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: