I can't take my eyes off of you

Somsagt så hämtade vi grabbarna igår, släpade omkring stora väskor, åt lite mat, besökte systemet o for hem. Sen drog vi ut på BP o spelade några matcher men dom stängde jättetidigt så det sög lite. Vi drog vidare till Andra Lång men där stängde allt rätt tidigt också så blev taxi hem.

Jag sov fan inte mycket inatt! Lyckades somna en stund men JB väckte mig, sen kunde jag inte somna om.. Sov en halvtimme inne på toagolvet av okänd anledning x)
Somnade efter 7 nångång och sen steg alla upp  när M vaknade?! Så vart inte mkt sömn.

Vi drog en sväng på stan idag, åt på Pizza Hut men det var ingen höjdare. Väl hemma satt vi igång en film och alla somnade inom en halvtimme typ :P Det var nice ^^

Nu sitter vi visst o smådricker, blir självklart utgång ikväll igen!



Det suger för jag jobbar typ hela veckan, men hinner ju umgås med dom i helgen iaf.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: