I got sunshine in a bag

Jag klarade av det! Tog mig till jobbet utan problem, dock så gick jag till bussen lite tidigt så fick stå o vänta x antal minuter :P

Älskade att det började spöregna sekunden jag klev av bussen.... Och självklart så höll dom på att klä barnen direkt jag komme dit så var bara att ta på sig täckbyxorna o gå ut i regnet! Kul. Blöt blev jag, rakt igenom. Men dom var trevliga där, och har lärt mig namnen på typ hälften av barnen, så är smått stolt! Får se om jag minns det imorn :P

For in till stan sen för där var mina kära sambos. Bytte jacka med L för jag frös :$ Men blev en kortis på stan, gick in på StayHard och Shock. Ändå awesomet! Hittade en skitsnygg t-shirt jag vill ha, men den kostade 300 och jag är fattig. Även fast jag har typ 3 000 mer än jag trodde jag skulle ha! Det känns nice :) Gillar att allt är bortbetalat också, så nu har jag bara kvar mat o sånt sen:)


Nu blir det visst iväg en sväng på IKEA o köpa lite nödvändiga grejor, får skjuts med Awesome-Lennart!

Tills vidare / Götet!

Mitt lilla hörn av kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: