If one thing really means one

Vaknade kl 10 idag. Helt underbart!
Väckte L efter ett tag, vi åt oss nå lunch osså for vi iväg in till HB o gick omkring en stund före mötet på AF.

"Jag vet vad ni tänker, 'jag har just flyttat hit från Haparanda o har mina papper där, och min mamma är i Thailand så hon kan inte skicka dom' osv. Men det är lungt!" Han var rätt härlig att lyssna på ändå dendära gubben.

Justfan, försökte få ett kort på mina nya byxor o skor, gick inge vidare..


Hittade snyggaste solbrillorna ever, måste ju bara köpa dom LIXOM!! Eller visst tycker ni det alltsåååå??? :) :) :)
(Måste ha glömt ta mina piller imorse, har varit genomflummig hela dagen)





Försök att inte titta på L så märker ni tjejen med rosa byxor. Vi dog lite :$


Rätt nice utsikt när vi äter middag!

Kyckling o mums


L: "Jag gick in på toa o låste dörren. Sen tänkte jag 'varför gick jag in hit? Jag behöver inte på toa' osså gick jag ut igen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: