I'll be here for you when the rain begins to pour

Gårdagen..
Vi mötte upp Almighty på Centralen, for på the system osså åt vi på Flintstone. Jag beställde en pizza, utan att egentligen veta varför för jag orkar aldrig en hel o tycker inte det är särskilt gott :P Men med Almightys hjälp fick jag i mig halva iaf. Kändes onödigt att lämna kvar en halv pizza så jag sa "Sparkly, gå och hämta en låda åt mig!"
Sparkly: "Men stoppa den i fickan!"
Jag: "Men ofta."
Sparkly: "Ge mig den då, jag kan stoppa den i fickan!"
Jag: "Det vill jag fan se x)"
Så hon tog den, vek ihop den o stoppade den i bakfickan på jeansen.. Nice.... xD Vi dog litegrann, och folket på resturangen tror nog att vi var lite fulla där vi satt med våra lila kassar. Vi sprang iaf ut därifrån asgarvandes.
"Vi har inget val helt enkelt"


Väl hemma så satte vi igång lite allmänt dålig 90tals musik o började drickandet! M kom hem från jobbet o började flumma med oss, dock nyktert. Hon åt middag på köksgolvet, så vi samlades som där i en liten ring. Av någon riktigt jävla skum anledning som jag inte minns så började vi prata om toarullar och killar som stoppar sina snoppar i dom ?!
"Dom är fan mindre än man kan tro".. Så vi skickade ut lite sms i en väldigt fin undersökning men ingen tog oss seriöst.. Av Jesper fick jag: "Ååå, så ni vet alltså?! Gud vad skönt det känns att komma ut med det! Det är som om en stor sten har tagits bort från mitt bröst! ;P"
Men jag tycker vi lämnar det ämnet nu..






Flummade på lite mer. Sen ringde vi efter en beställningsbuss eller någe.
Hursomhelst så var det en taxi som hämtade upp oss på Gunnesby Bro o körde oss till Skra Bro. Den chauffisen är fan de skummaste jag har träffat! Bo Ingvar hette han x) Han drog massa sexskämt och hans frisyr kallades visst för "Stubb med kort lugg" och han hade PP.. Linda dog när han sa det men jag förstod inte, sen dog jag när han berättade att han hade "porrpung". Inte okej bara.. inte okej...

Väl framme i Skra Bro skulle vi ta bussen in till stan, där träffade vi en liten pojke vid namn Robin. Självklart kan inte en Robin kallas för Robin, så han heter Lundin. Alltid efternamn på Robinar!
Han åkte iaf buss med oss ett tag, tog Sparklys nr och jag älskar honom för idag hade hon fått ett sms där det stod "Sparkly!!". Han är fan godkänd alltså, även om han typ var 93a..............

Älskade spårvagnschauffisen också. "Är alla ombord? Vi har sått här i 2 minuter nu. Nähe, där vare några. Nu då? Alla ombord? Är det ingen här som vet hur man läser en tidstabell?" Så jag skrek "MEN KÖÖÖÖR" Vet inte om han hörde mig men han sa iaf "Näe, nu kör vi!" osså for vi iväg :P Det var faktiskt rätt nice x)

Själva utekvällen var inget speciellt. Var nå dudes vi träffade som vi snackade med ett tag. Men dom snackade bara WoW så vi ville typ slå dom :)
Drog vidare o träffade en surjävla vakt osså ringde vi AL. Så rätt tidig kväll men funkade ändå!

Fler randomflummbilder:




Postat av: Anna

HAhha, make loooove to the toarulle! ;)

2011-02-19 @ 20:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: