I'm not sure where I belong, nowhere's home and I'm all wrong

Började som en seg dag. Min axel är störd av någon anledning. Egentligen är hela min rygg fucked up men axeln var verkligen inte bra idag.

Vart lite gladare när det var soligt :) Och blåste inte så mycket! :P Vi var ute hela förmiddagen, det fanns blommor i rabatten och vi ritade på asfalten med sånnahära söta kritor! Vår♥


Men barnen var himla konstiga idag. Verkligen inte en bra dag. Ingen lyssnade på någon och alla grät. Kuligt värre! Utan det braiga vädret skulle jag ha dragit hem. Typ helt seriöst :P


Vi har nyss ätit köttbullar, makaroner och sås♥ Fast såsen blev lite misslyckad för vi hade varken köttbuljong eller soja.. Men det gick äta iaf! Lagade typ mat för en hel koloni, för skulle räcka till matlådor åt mig o M också. Hoppas hon tkr det är gott, annars äre lite synd om henne x)
Är btw redan lite synd om henne för hon kommer hem typ halv 8 varje dag. Fyfan för pendling.

Och måste tillägga att jag är jävligt stolt över L, som chockade mig med att ta en andra portion idag!

Postat av: Linda

<3

2011-02-09 @ 19:11:45
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: