I'm stronger than yesterday

Ja, vi sitter o diggar gamla Britney-låtar!

AL har visst fixat någon som ska komma och titta på våran lägenhet?! Tycker det är lite tidigt när vi endast bott här 2 av 8 veckor, men han vill inte ha något glapp om vi nu inte ska stanna så visst, det förstår vi väl.

Min underbara systeryster o de 2 solstrålarna ringde just och förgyllde min dag!
"DAAAH!"
"Hej Linus!"
"Pa-paaa!"
"Säg Erika!"
"Pa.. paa?"

Min syster var väldigt stolt över att hon hade stickat klart Linus sockar, och nu höll hon på med en Åremössa. Jag blev lite avis, dom såg förskräckligt sköna ut! Måste nog ringa Mami o höra om hon har några nr10stickor som hon kan skicka med Johannes när han o Jesper kommer :)

Snart ska jag o L dra in till HB, eventuellt staden, och handla lite. Ikväll blir det göra stan osäker! Fast M jobbar imorn så blir bara jag o L, tycker helt seriöst väldigt synd om M.

Lunch?
Hooj
Postat av: Anna

Brittney låtar är awesome att små lyssna på (A)



SV: http://annnnaolsson.blogg.se/2011/february/buttcrak-ar-sexigt.html?_tmp=1baa11806cc7df8bd304bd42242aa471c7052307

2011-02-11 @ 15:13:39
URL: http://annnnaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: