♥INTERNET!!!♥

Internet slutade funka igårkväll, och har varit nere nu hela dagen. Vi vart ledsna =(

Men nu är det igång igen!!

Hade något fint jag tänkte skriva igår, men kom inte på det nu. Kanske lika bra!
Men vi hade somsagt sjukt tråkigt igår. Fanns nada på TV o tjejerna gick o la sig rätt tidigt så kunde som inte leva om.. Så jag satt inne på toan o pratade i tele med Johannes i typ en timme x) Stackarn gick hem från krogen i 10 minus. Känns så skumt att folk tkr det snöar osv, här äre typ vår!

Idag lyckades jag sova till halv 1 igen, fattar inte vad det är med mig. Sen så har jag sovit lite till :$ Trött som stryk o ont i huvudet.. Typ bakis fast utan alkoholen?! Men ikväll blire fest som faan! ;)

M borde komma hem från jobbet snart. Fast jag tycker hon ska slå på mobilen så hon kan handla åt mig först............... Men vi saknar henne lite :] Då blire kyckling o ris osså börjar drickandet ;)

Ni får en bild från igår, eftersom jag typ bara har sovit idag..
/Götet

Postat av: Tildur

Ni saknar mig :]

2011-02-05 @ 19:19:58
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: