"Jag hade mer spaghetti mellan benen"

7 barer senare - jag spillde mina köttbullar o spaghetti på golvet/soffan/benen.

Vi hade svinkul hos Jennifer, sen drog vi på Woods, var väl mysigt där men vi drog vidare till Andra Långgatan. Där gick vi in på varje pub vi gick förbi. Endel var verkligen sådär 50+ pubbar men endel var helt okej! Hittade en pub med ungt folk där vi tog en cider, sen gick vi vidare o hittade en till pub med ungt folk där vi tog en till cider! Träffade en kille som skulle ta med oss nånstans, men vågade inte åka taxi med han så gick till Vasastan (som vart sjunde stället för kvällen) ist o fick hämtnign där av AL.

Jag ringde mamma när vi kom hem, för hon sa att hon skulle sakna att jag väckte henne mitt i lördagsnatten o berättade om allt som hade hänt. Så hon skrattade medan jag stekte köttbullar o Linda rullade omkring på golvet. Sen la vi på så hon fick sova igen! Jag spillde ut min tallrik på golvet.. Så åt därifrån. No problems! Linda hade ju damsugat idag så visst vare lugnt?

Nu däckar vi väl snart, men älskar att jag hann skriva allt dethär för vet inte om jag kommer ihåg de imorn!! Längesen jag var så packad :$ Hihi!

Lite bildeeer!
Förfest:
Jag i min awesomea Johnny Cash tisha!



Vem behöver en hatthylla lixom?


Efterfest:
Linda däckade i soffan

Jag petade på henne så då rullade hon in under bordet o däckade där ist


Jag kokade spaghetti o stekte köttbullar


Jag spillde min tallrik fulla golvet, men det är väl chill?


Och tror L försöker få till det ikv. Strulade upp Herbert SOM FAN när vi kom hem...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: