Just a smalltown girl osv

Gårkvällen... Jadu.

Jeepers spårade sönder med min vodkaflaska. Ångrar verkligen att jag inte tog kort på deras jävla drinkar! Bara sprit och koncentrerad saft. "Det var som såhär sött o sen... huuuuu"

Tog sista bussen ut o skulle väl försöka hitta Rockbaren. Hamnade först på nåt litet ställe, sen gick vi omkring ett tag o hittade tillslut dit, men var kö så in i h-vete så drog på Bryggeriet ist.
Dansade ett tag osså kom en surjävlafitta till vakt och sa åt oss att lugna oss?! :O Anywhoo så vart JB råfull, och dom andra hade visst lämnat oss själva på Bryggeriet o dragit vidare. Förbannad som FAN. Schysta vänner? Tur dom är söta och har blivit förlåtna.

Fick iaf hem JB osså komme dom andra hem där kring 4 tror jag.


Idag vare lite segt, men vi tog oss iaf upp o iväg på Universeum. Där vare rätt ball =) Kommer bilder senare!
Sen åt vi på Flintstone, råtrevligt folk där alltså. Jag beställde en hamburgare med bara dressing och då kom killen ut o ba "Den med jättemycket grönsaker, varsegod". Lite lustig tkte han att han var ^^

Vi flörtade lite med AL för att få låna jacuzzin men han var inte hemma ikv så vill inte ha oss där då.. Ist har vi sett Linas Kvällsbok. Den är så dålig x)

Jobb imorn. Orka palla sig upp kl 7.... :( Dom andra funderar på att dra ut, så då ska jag njuta av tystnaden med min chokladkaka :$

HOOJ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: