Just to get high

Vart en bra dag ändå på nå sätt :) Solsken gör en lycklig!!

Träffade en kollega på bussen som var chockad över att se mig, eftersom hon inte hade hört att I var sjuk. Men sen vart hon väldigt pratglad!

Tog rast o satt ute i solen o pratade med Mami i tele =) Och påväg hem så tog jag fel buss med flit så jag fick gå från Säve Station, känner att jag behöver motionen!

Nu sitter jag själv i våran fina lägenhet o väntar på mina vänner, för då blir det hamburgare :) Tror dom blev förolämpade påriktigt av min fina facebookstatus även om det mest var ett skämt.. Hörde med M idag om hon kanske skulle kunna damsuga, för vi har typ chips överallt x) O hon sa att L skulle diska bort o att hon iaf kunde plocka bort från golvet så jag kunde damsuga när jag kom hem om inte annat, men det var inte gjort så jag skämtgnällde på dom. Hoppas dom inte är sura :$

Imorgon ska jag INTE jobba. Imorgon ska jag utforska skogen bakom huset (om jag lyckas klättra dit upp) och sen ska jag på stan. Eller kanske inte i den ordningen, för M&L ska visst på nån introduktionsgrej på en sminkskola, så följer väl med dom in till stan då!

Vettefan vad som händer ikväll, kanske städning?
Hooj!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: