Mysteriet på 37an

Har försökt få bussresorna lite intressantare, börjar som vara rätt less..
Men hursomhelst. Inne i stan så brukar jag sitta o spana efter ställen som jag skulle vilja fara o fota på någon solig dag. Och har ett underbart torn (?) som jag verkligen vill fara till! Men igår vart jag smått chockad. Det står nu helt plötsligt ett lejon med ett svärd och en krona i guld längst upp på tornet. Jag svär på att den inte var där förra veckan! Helt seriöst :O Hur kan jag ha missat den förut?! Så har roat mig med det mysteriet nu i 2 dar.

Randombild på Göteborg, snodd från Google.


Sen så såg jag något underbart :D Det satt ett fyllo på bussen, och om Jens inte ser ut som honom när han blir gammal så vet jag inte vad! Eller tvärt om, om han inte såg ut som Jens när han var yngre så vet jag inte vad :P
Jag vart lite glad i smyg!
(Och nu vart jag lite ledsen för hade en jättesöt bild på Jens men hittar den inte. Det sög.)

Sen så satt en person sig framför mig så jag lekte "Vad är könet" igen. Luktade som en man, breda axlar som en man. Men händerna såg ut som en kvinnas, och hade långt flickigt hår... "Det" tittade åt sidan och hade manliga ögonbryn, men det behöver ju inte säga så mkt. Mina skulle säkert se ut så om jag inte hade M som vän.
Och vill ni veta det dummaste?! Klart ni inte vill, men det får ni ändå! Mohahahah!
Jag glömde kolla när jag klev av!! Så kmr störa mig på detta tills jag ser "det" igen.


Blir galen på nåra ungar på dagiset också. Jag saknar Hattisbarnen som vet hur man gör när man typ såhär lyssnar på när vuxna pratar och gör som dom säger. Fast saknar dom självklart inte bara därför=) Jag saknar dom för dom är underbara!

Just nu sitter jag och känner mig tjock och har tråkigt. Därför jag skrivit så mycket. Jag orkar inte göra någon mat idag, så hoppas mina sambos orkar det för annars blire ingen! Har fått hem två filmer, Just go with it och Life as we know it, så blir väl att se nån av dom ikväll =)


Har ont i huvudet. Ska nog sova en stund!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: