Shit talkin' up all night

Jag vet att jag uppdaterar som faan just nu, men jag vill minnas varenda sekund av tiden här nere, så synd för er!!

Som fina komentarer som Linda idag:
"Vad heter sånna här stora propellrar i luften? *viftar med armen*"
Gissa ordet?

Och:
J- "Jag får fan stora bröst i den här BHn, är för mkt foder.."
M- "Ja alltså jag har gått o tittat på dina bröst hela dan o tyckt att dom har varit större!"

Nyss kom AL (Awesome-Lennart) med massa kastruller åt oss. Det behövdes! Och lär behövas när grabbarna kommer. Det är länge kvar men vi taggar fan sönder x) Linda sa det nyss att hon längtar tills dom kommer även om hon knappt känner dom, så det är ju ett bra tecken!

Har pratat med min kära syster idag litegrann, hon skulle pussa på pojkarna från mig och hälsa alla på Hattis att jag saknar dom.
Note to self: Köp ett vykort att skicka till Hattisbarnen!

Nu blir det sängen, jobb imorn med! Förväntar mig att mina sambos damsugar imorgon medan jag är borta... Hah x)

Godnatt o sov gott! /Götet
Vårt badrum! Halva iaf..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: