The pieces don't fit anymore

Vi såg just Love and other drugs, råbra! Känner mig lite kramig men får väl attackera nån av flickorna!


Ska typ sova snart, känner mig trött. Har haft en dålig dag idag. Varit dryg o bitchig mot alla, så ber om ursäkt. Har saknat hemmet för mycket, o är trött o slut för jag inte sovit ordentligt och frustrerad över hur dum jag är ibland. Så förlåt så mycket till alla som har tagit illa upp av mitt humör idag! Ska försöka bättra det.

Imorgon sägs det att det ska bli sol, vilket känns awesomet! Blir nog en promenad hur som helst, och sen ska jag in till stan o prova T-shirten jag blev kär i på Shock. Blir kanske att köpa den så jag blir lite glad. Något ska jag hitta som får mig att bli lite glad o köpa det!

Måste säga igen att jag älskar tjejerna jag bor med just nu. Dom är förjävligt bra. Så ni vet :)
Vi har en man nu också, Herbert. Herbert är också awesome! Men han äter fan mkt för att vara så liten..


Vi flummar sönder,
HaDe! / Götet
Postat av: Tildur

Herbert kommer äta oss ur huset!

2011-02-03 @ 10:51:07
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: