Turn around

Antog att L var rätt less på att sitta i lägenheten så föreslog att vi skulle kolla upp det nya biljardstället vi hade hittat. Så vi drog dit, var ganska mysigt! Inte lika nerknarkat som jag trodde det skulle vara :P
L vann 4/4, men hon kickade mig bara första gången. De andra tre var det galet jämt hela tiden :D (och jag lät henne vinna en ;P)
Sen skulle vi försöka hitta nånstans att sola men orkade inte så for o handlade o for hem :P

Kände att det kändes som en händelserik dag. Snart kmr M hem så då blir det middag. Kyckling, surprise! ;P

Kan ju berätta att vi har en störande egenskap i detta hushållet. När någon sjunger, så slutar det alltid med att alla tre (eller de två närvarande) står och gapskriker väldigt vackert. Det är som en reflex..  Har hänt många gånger nu. Igår stod jag o lagade mat och började nynna på en låt och inom en halvminut så var det värsta operakonserten här inne!
Och idag började L småsjunga på bussen, och självklart joinade jag. Men vi fick stopp på det innan alla började titta på oss!

Längtar till helgen, då kommer Lima :D :D :D :D

Hooj



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: