They'dTellStoriesThatWouldWarmMySoul

Ge mig sommar och ta mig dit♥


Jag saknar sommaren. Jag saknar agility! Jag saknar momor&morfar. Jag saknar stugan. Jag saknar att grilla på kvällen och sova gott i husvagnen efter en vinst. Jag saknar att ha en hund på fötterna när jag sitter vid datorn. Jag saknar att ta timmeslånga promenader ut i ingenstans, bara för att det är det bästa som finns. Jag saknar att skylla allt man inte har gjort på att man "måste" gå timmeslånga promenader i skogen.
Jag saknar mina hundar.


Det här inlägget är väldigt värdelöst, både ovanför och under och jag förväntar mig inte att någon orkar läsa det, men jag hade inget bättre för mig.




Vi fortsätter väl med den fina sången. Få se... "Onsdag går jag ut och vankar".
Fast kommer inte hända. Vart sjukdag idag ändå. Är verkligen inte piggast i världen. Höll dock på att skratta ihjäl mig när jag tittade mig i spegeln :P Kände fan inte igen migsjälv! Stora jävla påsar under ögonen, finnar lite här o var, knallröd om näsan som någon ful clown och glansiga ögon, såg bara helt borta ut. Sen började jag roa mig med att pilla i mina påsar under ögonen. Uppenbarligen är något väldigt fel!

L for iväg på en arbetsintervju för en halvtimme sen. Hör och häpna: JAG ÄR SJÄLV! :D Jag funderade på att sätta på hög musik som fan o dansa naken, men det är ganska kallt här och ibland kmr det ju fula grannar o bara kikar in genom fönstrena så kändes inte så peppande längre. Ist sitter jag o lyssnar på sån musik som mina vänner inte riktigt gillar, på högsta volym ofc.

Småplanerade att jag skulle in o möta L efter intervjun, men tror inte jag orkar. Har lite saker jag borde göra på stan, men när jag är sjukanmäld så känns det inte så bra att fara o gå på stan..

Så tror jag skriver om texten på låten. Det är egentligen "Onsdag går jag ut och vankar, torsdag sitter jag i tankar" Så från och med nu är sången omskriven. Vanka kan jag göra imorn, såååå
"Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting.
Tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring.
Onsdag sitter jag i tankar.
Torsdag går jag ut och vankar."
Nu är det bestämt. Ni hör att jag verkligen inte är på topp i hjärnan idag..... :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: